Ez mind lejött a hídról, és ilyen lett:
A következő lépés az egész megtisztítása lesz. Először nagynyomású mosóval, majd drótkoronggal. Gondoltam, elviszem homokfújatni, de jobban meg kellene hozzá pucolni, mintha simán lefesteném. A továbbiakban be kell szereznem pár cuccot:
- első féknyergek
- féktárcsák
- fékbetétek
- hátsó kerékcsapágyak
- csavarok a kutyacsontokhoz és a lengéscsillapítókhoz.
A lengéscsillapító áraknak még utánanézek, ha belefér a keretbe, akkor cserélve lesz az is.
A hidrós kézifékhez fékolajtartály, némi flexi- és merev fékolajcső és csatlakozók.
Közben utánanéztem a féktárcsa méreteinek. A tárcsa teljes vastagsága mintegy 5 cm. Ha a féltengely belső, híd felőli részére teszem, akkor kicsi közdarab kell, viszont a hátsó nyomtáv kb 3 centivel kisebb lesz. Ezt semmiféleképp nem akarom. Ebben az esetben hosszú tőcsavarok és nyomtávszélesítő kellene. Ha a külső részre teszem, a fékdob helyére, nagyobb lesz a tengelyirányú távolság, viszont a nyomtáv sem csökken és a tőcsavar is maradhat.
A féknyeregtartó konzol helyére két lehetőséget látok.
Az egyik szerint a híd végére a diffi felőli oldalra kerül. Ide:
A másik megoldás szerint a csapágy rögzítő lapja elé kerül a kerék felőli oldalra. Ide:
Az a megoldás lesz megvalósítva, amelyiknél kisebb lesz a távolság a gyári féknyereg felfogatási pontja és a felfelkvő felület síkja között. Mindkét esetben három csavarral szeretném a hídhoz fogatni a közdarabot, kicsi lehetőséget hagyva az esetleges elmozdulásnak, illetve csavarodásnak.
A fékrendszer rajzainak átnézése után arra az elhatározásra jutottam, hogy az üzemi fék a dupla dugattyús részbe fog kerülni. Ha az egydugattyús részre tenném, az a fékbetét végét nyomná, ami gyors félrekopáshoz vezetne. A kézifék meg nem a lassításhoz készül, így, ha csak a betét végét fogja a kézifék, a rögzítés biztosított lesz, de nem lesz rendellenes kopás.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.