Autószerelő szakbarbár (Nivázás alapfokon)

OffRoad, nivázás, autószerelés.
Mottó:
"... Vigyázat, fertőző !!! A terepjárós külön faj !!! Általában erdők, nádasok, mocsarak mélyén található. (Olyan helyeken ahova nyamvadt "ember" nem merészkedik.) Esetek nagy részében lapátol, csölőkötelet húz, kötési pontot keres, rántókötelet kötöget. Több kiló sár és szúnyog borítja és MINDIG VIGYOROG !!!!!! Mert a terepezésnél nincs jobb dolog a világon ! :-)" (Nivás Attis)

Címkék

acsa (1) áramtalanító (1) baba (1) cherokee (1) diffi (2) difi (2) első (1) escort (1) fejlesztés (5) fék (8) ford (1) generátor (2) goyó (4) hiba (10) imi4x4 (1) javítás (11) jbéla (4) jeep (7) kézifék (7) kipu (2) kipuffogó (2) landcruiser (2) lobengula (2) lökhárító (1) micimackó (15) nefilmezz (10) niva (25) offroad (14) oktatás (2) önindító (3) oszi (8) pici (2) samurai (2) suzuki (2) szerelés (14) szilent (3) szünet (1) találkozó (1) tápvezeték (3) terepváltó (2) törés (3) törő (2) törött (4) toyota (3) váltó (1) videó (10) wagoneer (3) wrangler (3) ződottó (2) zozó (1)

2009.12.27. 21:10 Manodesign

Gyújtás

Ma végre sikerült elindulnom terepezni. Párom megkért, hogy hozzak tejet, mielőtt kimegyek. Elindultam a Nivával, megálltam a tejesembernél, majd haza. Megint elindultam itthonról, de az egyetlen útba eső lámpánál pirosat kaptam. Zöldre el akartam indulni, de jó mazsola módjára lefulladtam. És az autó nem akart beindulni. Már majdnem lemerítettem az akkut. Hívtam volna Oszit, de nem vette fel. Gondoltam Goyó errefelé megy a bázisra, talán tud segíteni, de nem volt még otthon. Felhívtam végül Nefilmezz-t. Mondta, jön Törővel. Közben befutott egyik sártársunk a G-vel. Már ketten álltunk az út szélén a kereszteződésben. Megjött Nefilmezz és Törő. Odébbhúztak. Törő bűvészkedett valamit a motortérben az elosztóval, majd előkerült a bikakábel. Végre beindult, bár nem nagyon akart. OK. hazáig nem állítom le. A videón látható G mentési kísérlet előtt még én is próbáltam húzni, de teljesen felült az alja. Mikor Pici húzta a csirkével, sikeresen elszakadt a 2,2 tonnás karabíner. Ennyit talált meg Ottó:
Törött karabiner

Mikor el akartunk indulni hazafelé, a Niva gondolt egyet és leállt. Megint szétszedetem az elosztót, kipucoltam, hátha háklis a párára. Mondjuk nem volt párás. Pár próbálkozás után beindult. Ki kell cserélnem végre hall-os gyújtásra. Eközben Pici szenvedett a hűtőventilátorral. Mármint a wagoneer ventijével. Kicsit csapágyas a vízpumpája, és annak a tengelyén van a viszkós venti. Annyira csapágyas, hogy a ventillátor lapátja beleért a főtengely-ékszíjtárcsába. Próbálta lekötni, de nem volt az igazi. Úgy döntöttünk, hogy elindulunk. Megyek utána, ha valami történik haza tudjam húzni. Már aszfalton voltunk, mikor a Jeep eldobta az ékszíjat. Pici úgy gondolta, hazáig kibírja. Nem bírta. kb 100 méter után gőzfelhőbe bújt. Sebaj. Elő a kötelet. Felkötöttük a Nivára. A Nivának nagyon nem tetszett, hogy egy másfél tonnás (lehet, hogy több is van) automata váltós valamit kell húznia. Úgy ugráltak a váltókarok, azt hittem leszakad megint. Végül rendben hazaértem.

Szólj hozzá!

Címkék: hiba videó niva javítás suzuki micimackó jeep szerelés pici cherokee offroad samurai nefilmezz ződottó terepváltó goyó wagoneer törő mercedes g


A bejegyzés trackback címe:

https://manodesign.blog.hu/api/trackback/id/tr41626934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása