Mikor el akartunk indulni hazafelé, a Niva gondolt egyet és leállt. Megint szétszedetem az elosztót, kipucoltam, hátha háklis a párára. Mondjuk nem volt párás. Pár próbálkozás után beindult. Ki kell cserélnem végre hall-os gyújtásra. Eközben Pici szenvedett a hűtőventilátorral. Mármint a wagoneer ventijével. Kicsit csapágyas a vízpumpája, és annak a tengelyén van a viszkós venti. Annyira csapágyas, hogy a ventillátor lapátja beleért a főtengely-ékszíjtárcsába. Próbálta lekötni, de nem volt az igazi. Úgy döntöttünk, hogy elindulunk. Megyek utána, ha valami történik haza tudjam húzni. Már aszfalton voltunk, mikor a Jeep eldobta az ékszíjat. Pici úgy gondolta, hazáig kibírja. Nem bírta. kb 100 méter után gőzfelhőbe bújt. Sebaj. Elő a kötelet. Felkötöttük a Nivára. A Nivának nagyon nem tetszett, hogy egy másfél tonnás (lehet, hogy több is van) automata váltós valamit kell húznia. Úgy ugráltak a váltókarok, azt hittem leszakad megint. Végül rendben hazaértem.
2009.12.27. 21:10 Manodesign
Gyújtás
Ma végre sikerült elindulnom terepezni. Párom megkért, hogy hozzak tejet, mielőtt kimegyek. Elindultam a Nivával, megálltam a tejesembernél, majd haza. Megint elindultam itthonról, de az egyetlen útba eső lámpánál pirosat kaptam. Zöldre el akartam indulni, de jó mazsola módjára lefulladtam. És az autó nem akart beindulni. Már majdnem lemerítettem az akkut. Hívtam volna Oszit, de nem vette fel. Gondoltam Goyó errefelé megy a bázisra, talán tud segíteni, de nem volt még otthon. Felhívtam végül Nefilmezz-t. Mondta, jön Törővel. Közben befutott egyik sártársunk a G-vel. Már ketten álltunk az út szélén a kereszteződésben. Megjött Nefilmezz és Törő. Odébbhúztak. Törő bűvészkedett valamit a motortérben az elosztóval, majd előkerült a bikakábel. Végre beindult, bár nem nagyon akart. OK. hazáig nem állítom le. A videón látható G mentési kísérlet előtt még én is próbáltam húzni, de teljesen felült az alja. Mikor Pici húzta a csirkével, sikeresen elszakadt a 2,2 tonnás karabíner. Ennyit talált meg Ottó:
Mikor el akartunk indulni hazafelé, a Niva gondolt egyet és leállt. Megint szétszedetem az elosztót, kipucoltam, hátha háklis a párára. Mondjuk nem volt párás. Pár próbálkozás után beindult. Ki kell cserélnem végre hall-os gyújtásra. Eközben Pici szenvedett a hűtőventilátorral. Mármint a wagoneer ventijével. Kicsit csapágyas a vízpumpája, és annak a tengelyén van a viszkós venti. Annyira csapágyas, hogy a ventillátor lapátja beleért a főtengely-ékszíjtárcsába. Próbálta lekötni, de nem volt az igazi. Úgy döntöttünk, hogy elindulunk. Megyek utána, ha valami történik haza tudjam húzni. Már aszfalton voltunk, mikor a Jeep eldobta az ékszíjat. Pici úgy gondolta, hazáig kibírja. Nem bírta. kb 100 méter után gőzfelhőbe bújt. Sebaj. Elő a kötelet. Felkötöttük a Nivára. A Nivának nagyon nem tetszett, hogy egy másfél tonnás (lehet, hogy több is van) automata váltós valamit kell húznia. Úgy ugráltak a váltókarok, azt hittem leszakad megint. Végül rendben hazaértem.
Mikor el akartunk indulni hazafelé, a Niva gondolt egyet és leállt. Megint szétszedetem az elosztót, kipucoltam, hátha háklis a párára. Mondjuk nem volt párás. Pár próbálkozás után beindult. Ki kell cserélnem végre hall-os gyújtásra. Eközben Pici szenvedett a hűtőventilátorral. Mármint a wagoneer ventijével. Kicsit csapágyas a vízpumpája, és annak a tengelyén van a viszkós venti. Annyira csapágyas, hogy a ventillátor lapátja beleért a főtengely-ékszíjtárcsába. Próbálta lekötni, de nem volt az igazi. Úgy döntöttünk, hogy elindulunk. Megyek utána, ha valami történik haza tudjam húzni. Már aszfalton voltunk, mikor a Jeep eldobta az ékszíjat. Pici úgy gondolta, hazáig kibírja. Nem bírta. kb 100 méter után gőzfelhőbe bújt. Sebaj. Elő a kötelet. Felkötöttük a Nivára. A Nivának nagyon nem tetszett, hogy egy másfél tonnás (lehet, hogy több is van) automata váltós valamit kell húznia. Úgy ugráltak a váltókarok, azt hittem leszakad megint. Végül rendben hazaértem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.