Szombaton lejárt a műszaki. Mivel jelenleg a kassza nem engedi meg a vizsgáztatást, ezért a megtervezzett átalakítások apránkénti megvalósítása után fog menni műszakira az autó. Vélhetően nyár elején
Szerepel a listán a hátsó fék tárcsafékessé alakítása gyári első fékek felhasználásával. Ehhez a tervek szerint kell csinálni egy konzolt a féknyeregnek. Mivel a nivának háromdugattyús, két körre osztott első féknyerge van, így az egyik körre lehet kötni az üzemi féket. A másik körre egy oldalanként szabályozható hidraulikus kéziféket szeretnék.
Jelenleg a tervezés alatt álló kézifékkonzolra a korábban kiszerelt főfékhenger van szerelve. Ez még valószínű változni fog, mivel nagyon sokat kell nyomni a főfékhenger dugattyúján a két végállás között. A kézifékkar helye nagyjából adott, a kar hosszúsága is. Ha a meglévő karhosszal szeretném a munkahengert működtetni, a kar nagyon hosszú utat tesz meg a két szélső helyzete között. A kar mozgását 15, max 20 centiben szeretném behatárolni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.