Miután felszabadult egy csomó hely, leszedtem az első kerékagyról a féket. Kiderült, hogy a hídon a bal oldali nyereg valószínűleg csak elöl fog elférni a keresztstab tartója miatt. A nagyobb baj, hogy a féltengely végének nagyobb az átmérője, mint a féktárcsa belső átmérője. Esztergáltatnom kell belőle. Mindenféleképp kívülre szeretném tenni a tárcsát a későbbi egyszerűbb szerelhetőség miatt, és nyomtávolt se akarom csökkenteni. A féknyereg tengelyirányú eltérése nem lesz nagy így sem.
Volt egy kis időm foglalkozni a hidrós kézifék karjával. Az elkészült alkotás nem szép, de úgy fest működik. Hátravan még a fékolajtartály tartója és a szépítgetés. Ha lesz még rászánni való időm, lehet, hogy csinálok egy rövidebbet. Ez így nagyon hosszú.
Van mit szépíteni/átalakítani rajta :)
Valahol itt lesz:
Mivel szeretnék egy gyerekülést tenni a hátsó ülés helyére, ezért a fékolajtartály elhelyezése is nehézkes lesz, valamint kell szereznem legalább egy darab háromajtósból való magastámlás ülést, hogy a gyereket be is tudjuk tenni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.