Mivel az Escorton nem sikerült töltést csinálni, kénytelen voltam ma a Nivával menni dolgozni. Hazafelé jövet furcsa kattogás kezdett hallatszani. Gondoltam megint nem húztam meg a kerékcsavarokat. Így nem akarok holnap menni vele, úgyhogy miután hazaértem, nekiestem az Escorton generátornak.
Kicseréltem a vezetéket a generátor és az önindító között, de így se lett jobb. Alapjáraton terhelés nélkül 13 V 4 A a töltés. Ha lámpát kapcsolok fogyasztani kezd 12 A-t, és halványan világít a töltéslámpa. Fordulatra, kb 1700-tól elalszik a töltésjelző, és elkezd 5-6-10 amperrel tölteni 13,6-13,8 V-os feszültséggel. Ezek szerint megint a diódahíd rossz. Tavaly 06.11-én cseréltem, Megnéztem a számlán.
Ezután bemásztam a Niva alá, hogy mi lehet, ami kattog. Hamar meglett a zaj forrása:
A vátótartó konzolt ütötte a kardántengely kiegyensúlyozó súlya. Remek. Beszéltem Nefilmezzel. Talán a jövő héten lesz ideje megcsinálni. Asszem elkezdek gyűjtögetni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.