Autószerelő szakbarbár (Nivázás alapfokon)

OffRoad, nivázás, autószerelés.
Mottó:
"... Vigyázat, fertőző !!! A terepjárós külön faj !!! Általában erdők, nádasok, mocsarak mélyén található. (Olyan helyeken ahova nyamvadt "ember" nem merészkedik.) Esetek nagy részében lapátol, csölőkötelet húz, kötési pontot keres, rántókötelet kötöget. Több kiló sár és szúnyog borítja és MINDIG VIGYOROG !!!!!! Mert a terepezésnél nincs jobb dolog a világon ! :-)" (Nivás Attis)

Címkék

acsa (1) áramtalanító (1) baba (1) cherokee (1) diffi (2) difi (2) első (1) escort (1) fejlesztés (5) fék (8) ford (1) generátor (2) goyó (4) hiba (10) imi4x4 (1) javítás (11) jbéla (4) jeep (7) kézifék (7) kipu (2) kipuffogó (2) landcruiser (2) lobengula (2) lökhárító (1) micimackó (15) nefilmezz (10) niva (25) offroad (14) oktatás (2) önindító (3) oszi (8) pici (2) samurai (2) suzuki (2) szerelés (14) szilent (3) szünet (1) találkozó (1) tápvezeték (3) terepváltó (2) törés (3) törő (2) törött (4) toyota (3) váltó (1) videó (10) wagoneer (3) wrangler (3) ződottó (2) zozó (1)

2010.07.25. 12:23 Manodesign

Új bejegyzés

Enikő már öt hónapos, így tegnap délután volt egy kis időm foglalkozni a Nivával. Főfékhenger csere mellett döntötttem. A héten megnéztem a lehetőségeimet.. Úgy ítéltem, ki kell cserélni a fékolajcsövet a tartály és a főfékhenger között. Nem volt itthon megfelelő csövem és bilincsem, így meglátogattam a Trawalát.
Persze az autóba megint beköltöztek a darazsak. A darázsirtóm meg elfogyott. De van itthon vaniliaillatú műszerfalápoló, meg öngyújtó. :) Segített. Mikor be akartam állni a garázsba, megint kattogott valami. Korábban úgy gondoltam, valamelyik féltengely adta be a kulcsot.
A főfékhenger cseréje meglepően egyszerűen ment. Újabb plug&pray meló. A csere után felmentem, fürdetni és etetni. Enikő gyorsan elaludt, így lementünk légteleníteni. Hátul nem volt nagy gond, viszont elől alig bírtam kicsavarni a csavarokat. Végül valamilyen lett. Majd kipróbálom.
Még este befeküdtem a kocsi alá, hogy megpróbáljam kideríteni mi kattog. Hamar kiderült. Eltört a hardy a váltó és az osztómű között. Olvastam a Niva4x4 fórumon, hogy valamelyik Transité jó. Még utánanézek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://manodesign.blog.hu/api/trackback/id/tr912174465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása