Egy spaniferrel felkötöttem a váltótartót egy zártszelvény darabhoz, hogy legalább addig se zörögjön. Nagynehezen átmentem, de 60nál többet nem mentem. Így is nagyon csattogott. Mikor odaértem, alánézett, majd közölte, hogy a terepváltóm meg van erősítve, az nem szakadt le. Ellenben a váltóm tratója, az igen.
Nekiálltam az instrukciói alapján kipakolni a jobb első ülést, és minden kérpitot, burkolatot, meg szigetelőanyagot a jobb első ülés környékén. Közben Pici csoszolta a Cliójának a tetejét. Fél 7 felé megérkezett értem Marianna, majd nemsokkal később hazajöttünk.
Ma reggel hívott Nefilmezz, hogy készen van az autó, Lehet beletenni az ülést, meg a többit. Dél felé át is mentünk. Az ülést nem tettük bele, hogy száradjon az alvázvédő. Elindultunk haza, de ugyanúgy kattogott. Azt hittem, a váltótartó miatt volt a kattogás, de ezek szerint nem. Visszamentem. Nefilmezz elment egy rövidke útra, majd felemelte az autó jobb hátulját.
Úgy fest megvan a hiba. A jobb hátsó csapágy halott. Valószínű, hogy az egyik - vagy több - golyó/görgő el is van törve, attól kattog. Nem hoztam el az autót. Mariannával megbeszéltül, hogy az Escorttal megyünk a bázisra, megvárjuk Htt-t odaadjuk a pólók nyomásának árát és megyünk haza. Egy kicsit elhúzódott a hazajövetel, mert páran sárdagasztásba kezdtek, és videózni kezdtem. Meg is töltöttem a nálam levő maradék memóriakártyát, meg lemerítettem az akksit a fényképezőben. Aztán a telefonommal videóztam, de a minősége nem lesz ugyanolyan, mint a fényképezőé. Sikerült kb. 1 órányi videót rögzíteni. Nehéz lesz kivágni belőle, de muszály lesz, különben senki nem nézi végig. Ha kész lesz felteszem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.