2008.03.14. 20:12 Manodesign
Folytatás
A féltengelyeket sikerült kihúzni. Pajszerral. Ezután felakasztottam a blokkot, majd leengedtem a váltótartó lemezt. Leszedtem a váltót. Már látszik a hiba. A szerelő, aki csinálta az autót, azt állította, azért tartott egy hétig a fagydugó kicserélése, mert csináltatnia kellett méretre. Namost ez a fagydugó, ahogy nézem, nem bírta sokáig. úgy tűnik, valami sziló szerű trutyi is van. Sikerült - nagynehezen - lecsavarni a kuplungot, meg a lendkereket is. A "fagydugó" kiesett. Kicsit megcsiszolgattam, megtisztítottam a lyukat, meg az esztergált fémdarabot, amit a szrelő fagydugó címen csináltatott. Kiderült a turpisság is. A lyuk 55,5 mm átmérőjű. A vasdarab 54,5 mm. Ezt a csöppnyi 1 mm különbséget szilóval töltötte ki. Felhívtam a cromaxot, hogy van-e nekik fagydugójuk. Mondták, másnap mehetek érte. Került vagy 300 huf-ba. Sikerült beütni a helyére, majd egy hét pihi után áthívtam Tomzi barátomat, és visszatettük a váltót, és az egyéb alkatrészeket. Bekerült a váltóolaj meg a hűtővíz is. Az aksi feltöltve, a helyén várta, hogy indítsunk. Az autó beindult. A víz sem folyik. Felkerült rá a másik Escortom 4 téli kereke és irány az utca. A próbaúton kiderült, hogy a váltórudazaton van még mit állítani. Már csak a kasztnit kellene helyrehozni, és jöhet a papírmunka. Újra lehet zöldkártyázni, meg műszakiztatni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.