Autószerelő szakbarbár (Nivázás alapfokon)

OffRoad, nivázás, autószerelés.
Mottó:
"... Vigyázat, fertőző !!! A terepjárós külön faj !!! Általában erdők, nádasok, mocsarak mélyén található. (Olyan helyeken ahova nyamvadt "ember" nem merészkedik.) Esetek nagy részében lapátol, csölőkötelet húz, kötési pontot keres, rántókötelet kötöget. Több kiló sár és szúnyog borítja és MINDIG VIGYOROG !!!!!! Mert a terepezésnél nincs jobb dolog a világon ! :-)" (Nivás Attis)

Címkék

acsa (1) áramtalanító (1) baba (1) cherokee (1) diffi (2) difi (2) első (1) escort (1) fejlesztés (5) fék (8) ford (1) generátor (2) goyó (4) hiba (10) imi4x4 (1) javítás (11) jbéla (4) jeep (7) kézifék (7) kipu (2) kipuffogó (2) landcruiser (2) lobengula (2) lökhárító (1) micimackó (15) nefilmezz (10) niva (25) offroad (14) oktatás (2) önindító (3) oszi (8) pici (2) samurai (2) suzuki (2) szerelés (14) szilent (3) szünet (1) találkozó (1) tápvezeték (3) terepváltó (2) törés (3) törő (2) törött (4) toyota (3) váltó (1) videó (10) wagoneer (3) wrangler (3) ződottó (2) zozó (1)

2008.03.14. 20:12 Manodesign

Folytatás

A féltengelyeket sikerült kihúzni. Pajszerral. Ezután felakasztottam a blokkot, majd leengedtem a váltótartó lemezt. Leszedtem a váltót. Már látszik a hiba. A szerelő, aki csinálta az autót, azt állította, azért tartott egy hétig a fagydugó kicserélése, mert csináltatnia kellett méretre. Namost ez a fagydugó, ahogy nézem, nem bírta sokáig. úgy tűnik, valami sziló szerű trutyi is van. Sikerült - nagynehezen - lecsavarni a kuplungot, meg a lendkereket is. A "fagydugó" kiesett. Kicsit megcsiszolgattam, megtisztítottam a lyukat, meg az esztergált fémdarabot, amit a szrelő fagydugó címen csináltatott. Kiderült a turpisság is. A lyuk 55,5 mm átmérőjű. A vasdarab 54,5 mm. Ezt a csöppnyi 1 mm különbséget szilóval töltötte ki. Felhívtam a cromaxot, hogy van-e nekik fagydugójuk. Mondták, másnap mehetek érte. Került vagy 300 huf-ba. Sikerült beütni a helyére, majd egy hét pihi után áthívtam Tomzi barátomat, és visszatettük a váltót, és az egyéb alkatrészeket. Bekerült a váltóolaj meg a hűtővíz is. Az aksi feltöltve, a helyén várta, hogy indítsunk. Az autó beindult. A víz sem folyik. Felkerült rá a másik Escortom 4 téli kereke és irány az utca. A próbaúton kiderült, hogy a váltórudazaton van még mit állítani. Már csak a kasztnit kellene helyrehozni, és jöhet a papírmunka. Újra lehet zöldkártyázni, meg műszakiztatni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://manodesign.blog.hu/api/trackback/id/tr10381278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása