A kutyacsontokat elvittem Nefilmezz-hez. Nála van akkora satu, amivel be lehet nyomni a szilenteket. Rábeszélt, hogy a gyári helyett samara futóműszilentet tegyek be. Abba gyárilag benne van a persely. Betettük a szilenteket, majd egy kis pihi következett. Vettem fehér festéket, és némi drótkefézés után az összes kutyacsontot lefújtam két rétegben.
Ezen a héten tettem akksit a kocsiba, hogy beindítsam. A karburátor kitisztítása után ment is. Remélem holnap is fog.
Tegnap este hoztam két suzuki ülést, meg fékdobot. Megnéztem, hogy a suzuki ülések hogy mennek be, de nem áltam neki hegeszteni. Levettem inkább a bal hátsó - repedt - fékdobot.
Az összerakásra ma kerítettem sort. Kiderült, hogy az egyik csavar amit hoztam, nem a kutyacsonthoz, hanem a gátlóhoz való. Rohantam még egy kört csavarért. Szerencsére sikerrel. Az összerakáshoz bőven kellett emelgetni a hidat, hogy megfelelő helyen legyenek a lyukak a csavaroknak.
Végül nekiálltam a fékdob felszerelésének. Felment, de nem akart mozogni, így kikötöttem a kéziféket. Úgysem lesz rá szükség nemsokára.
Holnap meg szeretném autókáztatni a lányomat terepen. Ha a niva is úgy akarja.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pecazz 2013.10.11. 10:12:06
Szünetel a blog, vagy teljesen megszűnt?
Jó lenne olvasni még hasonló cikkeket. :)
Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2013.10.11. 20:44:43
Belekezdtem a hátsó fékbe, de közbejött pár dolog, és abbamaradt a megvalósítás. Ha lesz fejlemény írok még.
pecazz 2013.10.11. 20:55:06
üdv
Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2013.10.12. 13:47:07