Így elkezdtem sima első difiházat keresni. A htt-n feltettem hirdetést. Kb egy héttel később meg is jött az infó, hogy Gödön van 10 ezerért. Le is beszéltem, majd elmentem érte. Itthon nekiláttam a nagynyomású mosóval megtisztítani. Kijött belőle első körben kb. 3 kilónyi sár. Következett a második menet. Ekkor drótkoronggal ahol tudtam lecsiszoltam fémtisztára. A kisebb lyukakhoz multigépbe tett drótkorong kellett. Harmadiknak ismét a nagynyomású mosás következett. Kezdett úgy kinézni, ahogy szeretttem volna, de tovább nem erőltettem féktisztító hiányában.
Felhívtam Nefilmezz-t, hogy mikor tudnánk megejteni egy találkozást a difi belsejánek kicserélése ügyében. Szombatot beszéltünk meg. Szerettem volna, ha csak a difit viszem el Neki, de nem sikerült kiszednem a kormányösszekötő gömbcsuklóját az agyból, így az visszaraktam a kerekeket, és kitettem a kertbe az autót. Elemeséltem Nefilmezznek, hogy hogy jártam, mire javasolta, hogy péntek délután vigyem át a kocsit, így neki tud állni szombat délelőtt. Jó lett volna ottlenni, mikor csinlja - tanulni valamicskét - de ma dolgoztam. Délután kollégám hazahozott, bepakoltunk pár cuccot a kocsijába, majd elvitettem magam Nefilmezz-hez.
Sikerült kicserélnie a difiházat, és még a kormányoszlop lógását is megoldotta. (Ez volt a meglepi. Sokkal jobb így vezetni, hogy nem kell emelgetnem a kormánykereket, hogy megnézzem a műszereket).
Megtudtam, hogy Nefilmezz meg tudja csinálni kapcsolhatóra az összkerékjatást. Ráadásul bekapcsolt összkeréknél össze lesz zárva a két tengely. Mintha most bezárnám a középső difit. Holnap elkérem Lobitól az autóját kipróbálásra. Ha tetszik összeszedem a szükséges tőkét és megcsináltatom és is. Akkor meg nem kell télre vadászni valami lepukkant ezerkecskét csapatni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.