A másodikkal sikerült kitekerni, majd gyorsan beletettünk egy újat. Kb. egy óra alatt sikerült lelégteleníteni a féket. Pedig ott volt előkészítve a főfékhenger.
Gondoltam ha lesz időnk, kicserélhetnénk az első lengéscsillapítókat. Karesz nekikezdett a bal első gátló kiszedésének. A felső csavar, némi csavarlazítóval megadta magát. Az alsóról az anya lejött, de sehogy nem akart kijönni. Hosszú szenvedés után előkerült a gázlámpa, hogy megmelegítsük, de kifogyott. Éjjel elindultunk a benzinkútra palackért. Egyikben sem volt. Végül Karesz összerakta a gázpalackot, hogy azzal melegítse. Persze a csavarlazító rögtön meggyulladt. Nagynehezen lejött. Az új gátló bement a helyére. A jobb oldalon én estem neki. A felső csavart itt nehezebb volt kiszedni, mint az alsót. A balt kb. három óra, a jobbat kb. tíz perc volt kicserélni. Fél háromkor el is indultam haza.
Mára beterveztem, hogy kicserélem az olajat a váltóban, az első diffiben, és az osztóműben. Az első diffiből hamar lejött az olaj, és még betölteni is egyszerű volt. Az osztóműből, és a váltóból leengedni egyszerű, de betölteni annyira nem. Mindkét betöltőcsavar jól el van dugva. Végül lebontottam a kerdánalagút burkolatát, és levettem a felező és a diffizár karjának takarólemezét, és azon keresztül dugtam le a csövet a betöltéshez. A váltóba kb 3 decivel kevesebb olaj ment bele, mint amit a Haynes manual ír. Sebaj, ha nagyon zörög töltök még bele valahogy.
Lecseréltem a motorolajat is. Csak a motortisztítót felejtettem el beletölteni leeresztés előtt. Remélem a Casrol olaj jó leszbele a corás gagyi olaj helyett.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.