Este nekiestem, hogy kicserélem a féket. Beletelt kb egy órába, mire rájöttem, hogyan lehet leszedni a féktárcsát. Miután leszedtem az alkatrészeket jól megdrótkeféztem. A Jobb oldalon sikerült elütnöm az egyik tőcsavar fejét, úgyhogy nem megy rá az anya. Előbb utóbb veszek hosszú tőcsavarkészletet, addig meg tartja négy az ötből. Kipróbáltam a féket. Jobb mint volt. Kicsit határozottabb a fékhatás, de a hátsó fékhez még nem nyúltam. Talán ma sikerül megnéznem. Megérkezett a teszveszen vett gyári Lada sportkormány. Kb. 10 centivel kisebb az ámérője mint a buszkormánynak, ami benne volt. Meg persze vastagabb. Úgy a négyszerese a réginek.
Az alapjárat, még mindíg nem az igazi. Van, hogy fékezésnél leáll a motor. Kaptam tippet, hogy falsot szív valahol. Remélem nem a membrán szakadt el.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.