Autószerelő szakbarbár (Nivázás alapfokon)

OffRoad, nivázás, autószerelés.
Mottó:
"... Vigyázat, fertőző !!! A terepjárós külön faj !!! Általában erdők, nádasok, mocsarak mélyén található. (Olyan helyeken ahova nyamvadt "ember" nem merészkedik.) Esetek nagy részében lapátol, csölőkötelet húz, kötési pontot keres, rántókötelet kötöget. Több kiló sár és szúnyog borítja és MINDIG VIGYOROG !!!!!! Mert a terepezésnél nincs jobb dolog a világon ! :-)" (Nivás Attis)

Címkék

acsa (1) áramtalanító (1) baba (1) cherokee (1) diffi (2) difi (2) első (1) escort (1) fejlesztés (5) fék (8) ford (1) generátor (2) goyó (4) hiba (10) imi4x4 (1) javítás (11) jbéla (4) jeep (7) kézifék (7) kipu (2) kipuffogó (2) landcruiser (2) lobengula (2) lökhárító (1) micimackó (15) nefilmezz (10) niva (25) offroad (14) oktatás (2) önindító (3) oszi (8) pici (2) samurai (2) suzuki (2) szerelés (14) szilent (3) szünet (1) találkozó (1) tápvezeték (3) terepváltó (2) törés (3) törő (2) törött (4) toyota (3) váltó (1) videó (10) wagoneer (3) wrangler (3) ződottó (2) zozó (1)

2009.01.24. 10:25 Manodesign

Műszaki meg egyebek

Vettem zártszelvényt. 30x50est. Az elgondolásaim alapján megszerkesztettem, összehegesztettem. Sikerült betenni. aztán rátettem az ülést. Kiderült, hogy a gyári helyen nincs a kormányhoz képest középen az ülés. Volt vagy 10 centi a távolság. Újabb terv alapján átalakítottam. becsavartam, aztán rámértem az ülést.
Behegesztettem a csavarokat, aztán betettem az széket. Most már jó. Másnap reggel elvittem műszakizni, meg zöldkártyázni. Megvan mindkettő. Bár szóltak, hogy a jobb felső lengőkar gömbfeje haldoklik. Délután megvettem. Rendeltem első lengéscsillapítót is. Ha lesz időm, kicserélem azt is. Majd jön a hátsó. Menet közben úgy 80 táján nagyon rázott az autó. Kezdtem aggódni, hogy valami nem jó a hajtásláncban. Hazafelé, hirtelen felindulásból bementem a gumisomhoz. Kicentrírozta a kerekeimet. Hát... Klasszisokkal jobb lett. Már alig ráz, viszont nagyon hangos. Valami hangos zenét kell majd bele tennem, hogy hallani is lehessen. Mikor hazaértem sebtibe csináltam egy konzolt, olyat, mint a vezetőoldali. Az jobb egy helye kisebb, mint a vezetőoldali, úgyhogy vágni kellett, de sikerült betenni az ülést, és jónak is tűnik.
Este a Párom hazahozta Karesztól az ötpontos övet. Elkezdtem betenni, de a két középső két bekötési pont nem akarta elengedni magát. Kénytelen voltam nagy erőkarral kierőszakolni a helyéről, de sikerült. Most már benne van az öv is. Az ötből négy pontja van bekötve, mivel az ötödiket nem tudom hova rögzíteni, és a Fordnak se olyan az ülése, hogy legyen hol kihúzni.
Tomzi hívott, hogy talált Otthon egy pár Mitsu Lancer első ülést. Holnapra beszéltem meg, hogy átmegyek megnézni, aztán megegyezünk remélem. Amúgy is holnap lesz a szülinapja, és kellene neki valmi ajándékot néznem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://manodesign.blog.hu/api/trackback/id/tr82899253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása