Behegesztettem a csavarokat, aztán betettem az széket. Most már jó. Másnap reggel elvittem műszakizni, meg zöldkártyázni. Megvan mindkettő. Bár szóltak, hogy a jobb felső lengőkar gömbfeje haldoklik. Délután megvettem. Rendeltem első lengéscsillapítót is. Ha lesz időm, kicserélem azt is. Majd jön a hátsó. Menet közben úgy 80 táján nagyon rázott az autó. Kezdtem aggódni, hogy valami nem jó a hajtásláncban. Hazafelé, hirtelen felindulásból bementem a gumisomhoz. Kicentrírozta a kerekeimet. Hát... Klasszisokkal jobb lett. Már alig ráz, viszont nagyon hangos. Valami hangos zenét kell majd bele tennem, hogy hallani is lehessen. Mikor hazaértem sebtibe csináltam egy konzolt, olyat, mint a vezetőoldali. Az jobb egy helye kisebb, mint a vezetőoldali, úgyhogy vágni kellett, de sikerült betenni az ülést, és jónak is tűnik.
Este a Párom hazahozta Karesztól az ötpontos övet. Elkezdtem betenni, de a két középső két bekötési pont nem akarta elengedni magát. Kénytelen voltam nagy erőkarral kierőszakolni a helyéről, de sikerült. Most már benne van az öv is. Az ötből négy pontja van bekötve, mivel az ötödiket nem tudom hova rögzíteni, és a Fordnak se olyan az ülése, hogy legyen hol kihúzni.
Tomzi hívott, hogy talált Otthon egy pár Mitsu Lancer első ülést. Holnapra beszéltem meg, hogy átmegyek megnézni, aztán megegyezünk remélem. Amúgy is holnap lesz a szülinapja, és kellene neki valmi ajándékot néznem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.