A motor alapjárata stabil, azonban gázadásra először be akar fulladni, aztán pörög fel. Egyik ladás barátom szerint a karbiban alacsony az úszószint. Magyarázta, hogy hogyan tudom beállítani, de azt hiszem még hívni fogom emiatt. Ma délután jön a Tomzi. Vele megnézzük a karbit, meg a féket is. Ha marad időnk a testproblémát is megoldjuk.
2009.01.17. 10:30 Manodesign
Ülés
Kiszedtem a fehér escortból a bal első ülést, azzal a céllal, hogy legyen a nivában egy normális, ne az a deréktámasz, ami most van. Megmértem a talpait, hogy konzolt alkossak, de a nivában előreborítható az első ülés, az escortban meg nem. Így a niva ülés helyén csak elöl van rögzítési pont, hátul csak egy kampó ami nagyjából a helyén tartja. Az első konzol még ment, de elfogyott a vasam, amiből meg tudtam volna csinálni a hátsót. Végül úgy döntöttem, visszamegy a gyári. Azért nem szólhatnak műszakin. A motort megjárattam. Észrevettem, hogy ha villog a kézifékjelző, annak az ütemében rezeg az indexrelé. Ha meg még a motor is jár, a gyújtással egyezően rezeg. Lehet, hogy valami testhiba. Délután azt is megnézzük.
A motor alapjárata stabil, azonban gázadásra először be akar fulladni, aztán pörög fel. Egyik ladás barátom szerint a karbiban alacsony az úszószint. Magyarázta, hogy hogyan tudom beállítani, de azt hiszem még hívni fogom emiatt. Ma délután jön a Tomzi. Vele megnézzük a karbit, meg a féket is. Ha marad időnk a testproblémát is megoldjuk.
A motor alapjárata stabil, azonban gázadásra először be akar fulladni, aztán pörög fel. Egyik ladás barátom szerint a karbiban alacsony az úszószint. Magyarázta, hogy hogyan tudom beállítani, de azt hiszem még hívni fogom emiatt. Ma délután jön a Tomzi. Vele megnézzük a karbit, meg a féket is. Ha marad időnk a testproblémát is megoldjuk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal