
Itthon már megvolt a helye a garázsban. Este még le akartam cserélni az oljat, de nem volt 12es imbuszom. azért a szűrőket kicseréltem. Nézegettem, kapcsolgattam, és kiderült, hogy az indexrelé nem jó. A vészvillogó rendesen meg, de, ha valamelyik irányba kiteszem, begyorsul. Kedden irány a fétis, vettem 12es imbuszt, a trawalában meg indexrelét. Sikerült lecserélni az olajat. Beletöltöttem a fehér Escorthoz annó vett 15w40es corás olajat. Átmosni jó lesz. A gyertyák nem akartak kijönni. A melevő gyertyakulcsommal nem tudtam kiszedni. Kiderült, hogy az indexrelé amit kaptam, nem jó bele. Ez hengeres, az autóban meg valami kocka van. Szerdán, meló után szerszámbolt. Gyertyakulcs kell. A fétisben csak rendelni tudtam volna jó 5000 plusz áfáért. Bementem mellette a praktikerbe és megvettem kétezerért. Hazafelé megint alkatrészbolt: gyújtótrafó, gyertyakábel, castrol olaj, motortisztító, üzemanyagrendszer tisztító. Az indexrelét is gond nélkül kicserélték. Vittem mintadarabot, hogy milyen kell. Másik olajszűrőt persze elfelejtettem venni. Otthon megint le a garázsba. Gyújtótrafó, gyertya, gyertyakábel csere. Beültem. Kulcs elfordít, szivató ki. Beindult. Nyomtam neki gázt, egyész normális hangja van. Amikor azonban leszálltam a gázról, lefulladt. Nincs benzin? Levegős? Szitkozódtam egy sort. Kiszálltam és láttam, hogy mikor az utolsó gyertyát csréltem, nem tettem rá a kábelt. Miután felkerült a helyére az is. megint pöccre indult. szépen jár. olyan egészségesnek tűnik a hangja. Persze rögtön kiálltam az escorttal, és elmentem kipróbálni. Kicsit le van fagyva az út de ment ahogy akartam. A fék egy kicsit harmatos. Hétvégén megnézzük a fékcsöveket.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.