A hangszórókat kitömtem egy-egy régi munkásnadrágommal. Jobb lett. De csak kicsivel.
2009.02.05. 17:09 Manodesign
Karburátor
Ma leszedtem a karbit. Nehezen akart lejönni, de azért sikerült. Irtó koszos volt. Szétszedtem, elővettem a felújító készletet, meg a tömítést és elkezdtem nézegetni, hogy hol mi van. Néztem a karbit, meg a csomagot, és ami hasonlított, kicsréltem. Aztán kiderült, hogy a lyukas csavarokon van ám szám is. Igyekeztem megtalálni az ugyaolyat, és arra cserélni. Még sz összerakás is sikerült. Kicsit lepucoltam kívülről, majd visszatettem a helyére. Elsőre beindult, de továbbra sincs alapjárat szivató nélkül. Csavargattam egy kicsit a csavarokat, majd szokása szerint egyszer csak lett alapjárat. Leállítás és kb fél óra szünet után megint nincs alapjárat. El nem tudom képzelni, hogy mitől nincs alapjárat. Az üzemanyagcsőbe a karburátor elé betettem ideiglenesen egy előszűrőt, hogy lássam megy-e befelé a nafta, de megy. Ezek szerint a benzinszivattyú működik, nem üzemanyag ellátás hiánya miatt áll le. Említették a vákuumdobot. Ha kiszakad a membrán, attól is megszünhet az alapjáratom. Mondták, hogy áló helytezben lépjek a fékre, és úgy indítsak. Ha jó a membrán, beljebb megy a pedál. Hát itt beljebb megy.
A hangszórókat kitömtem egy-egy régi munkásnadrágommal. Jobb lett. De csak kicsivel.
A hangszórókat kitömtem egy-egy régi munkásnadrágommal. Jobb lett. De csak kicsivel.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.